Jeetje de weken vliegen echt voorbij! En eigenlijk wilde ik al eerder een update plaatsen over my killerbody motivation maar ik ben er niet eerder aan toegekomen. Maar vandaag is dan eindelijk de beloofde update; hoe gaat het met het programma? Zie ik resultaat en vooral: hoe voel ik me?

In de blog “My Killerbody motivation #2” vertelde ik al over een nieuw programma dat ik zou krijgen en deelde ik ook wat fotos van mijn resultaat die ik al had bereikt. Ook vertelde ik dat mijn coach Fajah dacht dat we er wel wat meer uit konden halen en daarom zijn er wat aanpassingen geweest.

Sporten

Qua sport ben ik naar 3 x in de week kracht training gegaan. In het begin bleef het ook daarop staan maar Fajah gaf toen aan dat ik waarschijnlijk door interval toe te voegen meer resultaat zou gaan zien. Daarom heb ik ook 2 dagen interval gekregen, 1 dag waarop ik op de loopband aan de slag ga en 1 dag waarbij ik veel spring etc. Ik ben geen cardio fan dus de loopband vind ik best “pittig” maar ik hou me dan maar vast aan mijn doel. De training met het springen etc bevalt me wat beter en vind ik echt heerlijk om te doen. Ook de kracht training die ik nu doe vind ik super fijn en het is geweldig om te zien dat ik steeds meer vooruit ga en ook steeds meer gewicht kan gebruiken.

Voeding

Qua voeding zijn er ook dingen veranderd. Ik eet nu andere producten dan in de vorige fase en ik moet ook eerlijk bekennen dat dit me wel iets beter bevalt. Wel merk ik dat ik soms nog steeds moeite heb om lekkere dingen af te slaan en ja ik heb weleens “gezondigd” door iets lekkers te pakken maar toch probeer ik me zoveel mogelijk vast te houden aan mijn menu. Het is nog steeds 2 dagen hetzelfde menu en eigenlijk wordt dat niet saai, je went er aan. Wel vind ik het soms een beetje irritant dat ik als ik op mijn werk eet van collega’s soms de vraag krijg “ben je aan het lijnen?” als ze zien dat ik 2 dagen een salade eet bijvoorbeeld. Maar goed ben je gelijk aan het lijnen als je een keer een salade eet? Niet toch? ๐Ÿ˜‰ Tenlotte zijn salades best lekker en vind ik ze zelf lekkerder dan brood.

Resultaat

Ik ga me nog niet opnieuw meten en foto’s maken maar wegen doe ik wel. Ik merk dat de weegschaal nu ook weer naar beneden aan het gaan is en dat is fijn. Toch gaat het voor mijn gevoel niet “snel” genoeg. Ik lees namelijk heel veel mensen die het volgen of het boek volgen die wel 1 – 2 kg per week afvallen. Dat is bij mij niet het geval maar meestal toch wel 0,5 kg ongeveer en dat is natuurlijk ook al heel fijn ๐Ÿ™‚

Zou jij nog weleens wat willen weten over het My Killerbody motivation programma? ย Stel je vraag dan hieronder zodat ik hem eventueel kan beantwoorden of er de volgende keer op terug kan komen.

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Comment *






CommentLuv badge